Platforma Safety2B:
Nowoczesne zarządzanie środkami ochrony indywidualnej oraz odzieżą
Optymalizuj zarządzanie środkami ochrony indywidualnej i odzieżą oraz zwiększ efektywność procesów zakupowych
Zamawiaj.
Optymalizuj.
Raportuj.
Platforma Safety2B oferuje kompleksowe narzędzia do efektywnego zarządzania zamówieniami oraz prowadzenia kartoteki pracowników wraz z przydziałami należnych środków ochrony indywidualnej.
| O Platformie Safety2B
Platforma Safety2B to innowacyjne rozwiązanie dedykowane działom BHP i zakupów, umożliwiające efektywne zarządzanie środkami ochrony indywidualnej oraz odzieżą.
Dzięki katalogowi online produktów, systemowemu prowadzeniu przydziałów i kartotek pracowników, a także możliwości raportowania i budżetowania, Platforma Safety2B staje się centralnym punktem integracji procesów w organizacji. Pozwala to nie tylko usprawnić procesy zakupowe, ale również zapewnić bezpieczeństwo i skuteczność w zarządzaniu środkami ochrony.
| KORZYŚCI
Ułatwienie wymiany informacji między działami
Platforma umożliwia płynny przepływ informacji pomiędzy różnymi sekcjami organizacji.
Dzięki temu pracownicy mogą szybko uzyskać dostęp do potrzebnych danych.
Ujednolicenie i zawężenie wykorzystywanych ŚOI
Platforma standaryzuje procesy i narzędzia, co przyczynia się do większej spójności w działaniu.
Wykorzystywane ŚOI są dostępne w jednym miejscu, co ułatwia pracownikom ich wybór
Standaryzacja i uproszczenie procesów BHP
Platforma umożliwia śledzenie działań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy.
Wszyscy pracownicy są traktowani na równi, korzystając z tych samych narzędzi i procedur.
Oszczędność czasu pracowników
Platforma umożliwia automatyczny import kartotek pracowniczych.
Automatyzacja procesów eliminuje konieczność manualnego zbierania informacji.
Kontrola zużycia i wyeliminowanie nadmiernych pobrań
Dzięki centralnemu oraz systemowemu zarządzaniu kontrolujemy zużycie.
Kartoteka dla każdego pracownika
Platforma gromadzi informacje o każdym pracowniku, rejestruje nowych pracowników, oznacza osoby, które już nie pracują.
Proste zamawianie i kontrola elementów przydziałowych dla pracownika.
| FUNKCJE
Dedykowany katalog online produktów
Udostępnia szczegółowe informacje techniczne o produktach.
Możliwość dostosowania katalogu do całej organizacji lub zdefiniowania go tylko dla konkretnych centrów kosztowych.
Systemowe prowadzenie przydziałów
Wspólny katalog norm przydziałowych dla całej organizacji.
Automatyczne nadawanie przydziałów zapewnia, że każdy pracownik otrzymuje odpowiednie materiały na czas.
Zamawianie elementów przydziałowych
Monitorowanie potrzeb pracowników i łatwe składanie zamówień.
Składanie ze śledzeniem złożonych zamówień
Wszystkie zamówienia organizacji w jednym miejscu, niezależnie od kanału składania zamówienia.
Zatwierdzanie zamówień na różnych poziomach wartości przed ich realizacją.
| DLA KOGO?
Platforma stanowi centralny punkt integracji procesów w organizacji. Dzięki temu pracownicy z różnych działów mogą czerpać korzyści z jej funkcjonalności.
Dzięki elektronicznemu rejestrowi odzieży i środków ochrony, automatycznej kontroli limitów pobrań oraz bieżącej informacji o dostępności towaru, użytkownicy mogą prowadzić pełną ewidencję oraz prognozować budżety z niespotykaną wcześniej dokładnością. To wszystko integrowane jest w jednym punkcie dostępu, umożliwiając przekazywanie procesów zamawiania wewnątrz organizacji. Dzięki temu, pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na swoje główne zadania, jednocześnie zapewniając większe bezpieczeństwo i kontrolę kosztów.
Dział Zakupów
- Ułatwione zamawianie produktów i usług.
- Śledzenie statusu zamówień.
- Optymalizacja kosztów zakupów.
Dział BHP
- Dostęp do charakterystyk produktów.
- Monitorowanie stanu magazynowego środków ochrony osobistej.
Dział Finansów i Controllingu
- Kontrola kosztów poprzez analizę wydatków.
- Raportowanie finansowe.
- Budżetowanie i planowanie.
Dział Administracji i Kadr
- Zarządzanie kartotekami pracowników.
Zarząd
- Kontrola kosztu kontraktu.
- Budżetowanie i planowanie wydatków.
| PRZYPADKI UŻYCIA
Przypadek 1
„Przejście z kartoteki prowadzonej w wersji papierowej na kartotekę online umożliwiło szybki wgląd do danych oraz kontrolę nadmiernych pobrań oraz zużycia środków ochrony indywidualnej. W szczególności udało się wyeliminować zamawianie produktów bez potrzeby.”
Przypadek 2
“Po wprowadzeniu platformy, po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć wszystkie przydziały wraz z zawartością w jednym miejscu. Systemowe przypisanie do pracownika umożliwiło nam poznanie realnej wartości przydziałów i ostatecznie ich optymalizację.”
Przypadek 3
“Dzięki rejestracji systemowej, zamawianie i dostarczanie towarów odbywa się na czas, nawet przed zgłoszeniem takiej potrzeby przez pracowników, co znacząco przyczyniło się do zwiększenia ich zadowolenia.”
Przypadek 4
“Dzięki zastosowaniu wspólnych limitów ilościowych dla magazynu konsygnacyjnego i maszyn wydających, nie ma możliwości przekroczenia ustalonych ilości pobieranych towarów.”
| O NAS
ITURRI Group - od ponad 75 lat dostarczamy produkty, usługi i rozwiązania dla ochrony i bezpieczeństwa zawodowego.
PPE | OBUWIE ROBOCZE I OCHRONNE | ODZIEŻ ROBOCZA | LEASING I RENTAL | PRANIE I REPERACJE | ROZWIĄZANIA LOGISTYCZNE LAST MILE | KULTURA BEZPIECZEŃSTWA | SPRZĘT DO PRACY NA WYSOKOŚCI | AUDYTY BEZPIECZEŃSTWA | EGZOSZKIELETY | ROZWIĄZANIA IT | SZKOLENIA | DNI BEZPIECZEŃSTWA | KAMPANIE BHP | ROZWIĄZANIA PRZECIWPOŻAROWE, MEDYCZNE I WOJSKOWE | LOCK OUT TAG OUT | ROZWIĄZANIA PRZECIWHAŁASOWE | WYPOSAŻENIE SANTARNE | PROGRAMY DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU | UX DESIGN | PRZESTRZENIE ZAMKNIĘTE | OZNACZENIA | PROGRAMY LEADERSHIP
76 lat
DOŚWIADCZENIA
1700
PRACOWNIKÓW
5 MLN
SZTUK ODZIEŻY
25
ODDZIAŁÓW HANDLOWYCH
6
FABRYK
>10.000
KLIENTÓW
>2 MLN
UŻYTKOWNIKÓW ŚOI
€330 MLN
OBROTU ROCZNIE
Producent odzieży i obuwia
Firma ITURRI to wieloletni producent odzieży i obuwia, oferując swoje produkty pod markami KINGSMANN® oraz COOLWORK. Z naszej fabryki odzieży w Maroku roczna produkcja sięga 4 milionów sztuk, z myślą o klientach przemysłowych.
Lider w dystrybucji
Jako lider na rynku europejskim w dystrybucji obuwia i środków ochrony indywidualnej, ITURRI oferuje rozwiązania dla różnych sektorów przemysłu. Nasze produkty, oparte na najnowszych technologiach, spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i komfortu pracy.
Dopasowane rozwiązania
Nasza firma kładzie nacisk na indywidualne potrzeby klientów, co realizujemy poprzez metodologię 5AXIS. Oferujemy funkcjonalne, komfortowe i trwałe produkty, które są najlepiej dopasowane do wymagań pracowników.
Wszechstronne usługi
ITURRI oferuje kompleksowe usługi, w tym wynajem, pranie, naprawy oraz zarządzanie magazynami konsygnacyjnymi i vendingiem. Dzięki temu zapewniamy pełne wsparcie dla naszych klientów na każdym etapie, dbając o ich wygodę i satysfakcję.
| UMÓW SIĘ NA DEMO
Odkryj możliwości naszego systemu - umów się na spotkanie i darmowe demo!
Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz kontaktowy, aby dowiedzieć się więcej. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące naszej innowacyjnej platformy