Platforma Safety2B:
Nowoczesne zarządzanie środkami ochrony indywidualnej oraz odzieżą

Optymalizuj zarządzanie środkami ochrony indywidualnej i odzieżą oraz zwiększ efektywność procesów zakupowych

UMÓW SIĘ NA DEMOPrezentacja

Zamawiaj.
Optymalizuj.
Raportuj.

Platforma Safety2B oferuje kompleksowe narzędzia do efektywnego zarządzania zamówieniami oraz prowadzenia kartoteki pracowników wraz z przydziałami należnych środków ochrony indywidualnej.

| O Platformie Safety2B

Platforma Safety2B to innowacyjne rozwiązanie dedykowane działom BHP i zakupów, umożliwiające efektywne zarządzanie środkami ochrony indywidualnej oraz odzieżą.

Dzięki katalogowi online produktów, systemowemu prowadzeniu przydziałów i kartotek pracowników, a także możliwości raportowania i budżetowania, Platforma Safety2B staje się centralnym punktem integracji procesów w organizacji. Pozwala to nie tylko usprawnić procesy zakupowe, ale również zapewnić bezpieczeństwo i skuteczność w zarządzaniu środkami ochrony.

| KORZYŚCI

Ułatwienie wymiany informacji między działami

Platforma umożliwia płynny przepływ informacji pomiędzy różnymi sekcjami organizacji.

Dzięki temu pracownicy mogą szybko uzyskać dostęp do potrzebnych danych.

Ujednolicenie i zawężenie wykorzystywanych ŚOI

Platforma standaryzuje procesy i narzędzia, co przyczynia się do większej spójności w działaniu.

Wykorzystywane ŚOI są dostępne w jednym miejscu, co ułatwia pracownikom ich wybór

Standaryzacja i uproszczenie procesów BHP

Platforma umożliwia śledzenie działań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy.

Wszyscy pracownicy są traktowani na równi, korzystając z tych samych narzędzi i procedur.

Oszczędność czasu pracowników

Platforma umożliwia automatyczny import kartotek pracowniczych.

Automatyzacja procesów eliminuje konieczność manualnego zbierania informacji.

Kontrola zużycia i wyeliminowanie nadmiernych pobrań

Dzięki centralnemu oraz systemowemu zarządzaniu kontrolujemy zużycie.

Kartoteka dla każdego pracownika

Platforma gromadzi informacje o każdym pracowniku, rejestruje nowych pracowników, oznacza osoby, które już nie pracują.

Proste zamawianie i kontrola elementów przydziałowych dla pracownika.

| FUNKCJE

Dedykowany katalog online produktów

Udostępnia szczegółowe informacje techniczne o produktach.

Możliwość dostosowania katalogu do całej organizacji lub zdefiniowania go tylko dla konkretnych centrów kosztowych.

Systemowe prowadzenie przydziałów

Wspólny katalog norm przydziałowych dla całej organizacji.

Automatyczne nadawanie przydziałów zapewnia, że każdy pracownik otrzymuje odpowiednie materiały na czas.

Systemowe prowadzenie kartotek pracowników

Aktualna lista pracowników wraz z danymi kadrowymi.

Informacje dotyczące pobieranych produktów.

Zamawianie elementów przydziałowych

Monitorowanie potrzeb pracowników i łatwe składanie zamówień.

Składanie ze śledzeniem złożonych zamówień

Wszystkie zamówienia organizacji w jednym miejscu, niezależnie od kanału składania zamówienia.

Zatwierdzanie zamówień na różnych poziomach wartości przed ich realizacją.

Prowadzenie budżetu

Definiowanie budżetu na poziomie całej organizacji lub MPK na rok lub miesiąc.

Informowanie zamawiającego o stopniu wykorzystania budżetu.

Raportowanie

Dostęp do aktualnych danych umożliwiający monitorowanie działań.

| DLA KOGO?

Platforma stanowi centralny punkt integracji procesów w organizacji. Dzięki temu pracownicy z różnych działów mogą czerpać korzyści z jej funkcjonalności.

Dzięki elektronicznemu rejestrowi odzieży i środków ochrony, automatycznej kontroli limitów pobrań oraz bieżącej informacji o dostępności towaru, użytkownicy mogą prowadzić pełną ewidencję oraz prognozować budżety z niespotykaną wcześniej dokładnością. To wszystko integrowane jest w jednym punkcie dostępu, umożliwiając przekazywanie procesów zamawiania wewnątrz organizacji. Dzięki temu, pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na swoje główne zadania, jednocześnie zapewniając większe bezpieczeństwo i kontrolę kosztów.


Dział Zakupów

  • Ułatwione zamawianie produktów i usług.
  • Śledzenie statusu zamówień.
  • Optymalizacja kosztów zakupów.


Dział BHP

  • Dostęp do charakterystyk produktów.
  • Monitorowanie stanu magazynowego środków ochrony osobistej.


Dział Finansów i Controllingu

  • Kontrola kosztów poprzez analizę wydatków.
  • Raportowanie finansowe.
  • Budżetowanie i planowanie.


Dział Administracji 
i Kadr

  • Zarządzanie kartotekami pracowników.


Zarząd

  • Kontrola kosztu kontraktu.
  • Budżetowanie i planowanie wydatków.


UMÓW SIĘ NA DEMO

| PRZYPADKI UŻYCIA

Przypadek 1

„Przejście z kartoteki prowadzonej w wersji papierowej na kartotekę online umożliwiło szybki wgląd do danych oraz kontrolę nadmiernych pobrań oraz zużycia środków ochrony indywidualnej. W szczególności udało się wyeliminować zamawianie produktów bez potrzeby.”

Przypadek 2

“Po wprowadzeniu platformy, po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć wszystkie przydziały wraz z zawartością w jednym miejscu. Systemowe przypisanie do pracownika umożliwiło nam poznanie realnej wartości przydziałów i ostatecznie ich optymalizację.”

Przypadek 3

“Dzięki rejestracji systemowej, zamawianie i dostarczanie towarów odbywa się na czas, nawet przed zgłoszeniem takiej potrzeby przez pracowników, co znacząco przyczyniło się do zwiększenia ich zadowolenia.”

Przypadek 4

“Dzięki zastosowaniu wspólnych limitów ilościowych dla magazynu konsygnacyjnego i maszyn wydających, nie ma możliwości przekroczenia ustalonych ilości pobieranych towarów.”

| O NAS

ITURRI Group - od ponad 75 lat dostarczamy produkty, usługi i rozwiązania 
dla ochrony i bezpieczeństwa zawodowego.

PPE | OBUWIE ROBOCZE I OCHRONNE | ODZIEŻ ROBOCZA | LEASING I RENTAL | PRANIE I REPERACJE | ROZWIĄZANIA LOGISTYCZNE LAST MILE | KULTURA BEZPIECZEŃSTWA | SPRZĘT DO PRACY NA WYSOKOŚCI | AUDYTY BEZPIECZEŃSTWA | EGZOSZKIELETY | ROZWIĄZANIA IT | SZKOLENIA | DNI BEZPIECZEŃSTWA | KAMPANIE BHP | ROZWIĄZANIA PRZECIWPOŻAROWE, MEDYCZNE I WOJSKOWE | LOCK OUT TAG OUT | ROZWIĄZANIA PRZECIWHAŁASOWE | WYPOSAŻENIE SANTARNE | PROGRAMY DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU | UX DESIGN | PRZESTRZENIE ZAMKNIĘTE | OZNACZENIA | PROGRAMY LEADERSHIP

76 lat

DOŚWIADCZENIA

1700

PRACOWNIKÓW

5 MLN

SZTUK ODZIEŻY

25

ODDZIAŁÓW HANDLOWYCH

6

FABRYK

>10.000

KLIENTÓW

>2 MLN

UŻYTKOWNIKÓW ŚOI

€330 MLN

OBROTU ROCZNIE

Producent odzieży i obuwia

Firma ITURRI to wieloletni producent odzieży i obuwia, oferując swoje produkty pod markami KINGSMANN® oraz COOLWORK. Z naszej fabryki odzieży w Maroku roczna produkcja sięga 4 milionów sztuk, z myślą o klientach przemysłowych.

Lider w dystrybucji

Jako lider na rynku europejskim w dystrybucji obuwia i środków ochrony indywidualnej, ITURRI oferuje rozwiązania dla różnych sektorów przemysłu. Nasze produkty, oparte na najnowszych technologiach, spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i komfortu pracy.

Dopasowane rozwiązania

Nasza firma kładzie nacisk na indywidualne potrzeby klientów, co realizujemy poprzez metodologię 5AXIS. Oferujemy funkcjonalne, komfortowe i trwałe produkty, które są najlepiej dopasowane do wymagań pracowników.

Wszechstronne usługi

ITURRI oferuje kompleksowe usługi, w tym wynajem, pranie, naprawy oraz zarządzanie magazynami konsygnacyjnymi i vendingiem. Dzięki temu zapewniamy pełne wsparcie dla naszych klientów na każdym etapie, dbając o ich wygodę i satysfakcję.

| UMÓW SIĘ NA DEMO

Odkryj możliwości naszego systemu - umów się na spotkanie i darmowe demo!

Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz kontaktowy, aby dowiedzieć się więcej. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące naszej innowacyjnej platformy

Tel. +48 728 996 820
Email. tmencfel@iturri.com